ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم
سرخط خبرها

بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری 

  • کد خبر: ۲۳۶۳۷۲
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری 
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از برگزاری مرحله اول انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید جلیلی نامزد چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان دور اول انتخابات بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

هفتۀ پیش‌رو را یک فرصت بزرگ کم‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌بینم: هفتۀ گفتگو و مناظره پیرامون تصمیم برای آیندۀ ایران. من همه را، همۀ مردم ایران را به نقش‌آفرینی بیشتر فرامی‌خوانم تا فعالانه در این امر که به سرافرازی ایران می‌تواند بینجامد مشارکت کنند.  

فاصلۀ هشتم تا پانزده تیرماه فاصله‌ای کوتاه برای برداشتن گامی بلند و تاریخی است. شما نشان دادید در هجوم تردیدافکنی‌ها و یاس‌پراکنی‌ها،   در میان انبوه آسیب‌شناسی‌ها و عیب‌جویی‌ها، ایرانی‌ها  همچنان به افق‌های بلند می‌اندیشند و در خاطرۀ ملی‌شان، «جهش» یک گزینۀ جذاب و برجسته است.  

به روستا‌ها بروید و صدای ما را به آنها برسانید، به حاشیۀ شهر‌ها بروید و حرف ما را به آنها بگویید! سراغ گروه‌هایی بروید که سانسور می‌شوند، دیده نمی‌شوند، گویی کسی روی رأی و نظر و انتخاب آنها حساب باز نکرده است... بروید و آنان را از این انتخاب، از این چشم‌انداز، از این دوراهی که پیش رو‌ی ملت ایران قرار گرفته است، آگاه کنید.

از برادران عزیزم، آقایان قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده که با ابراز محبت بر اهمیت این اتفاق تأکید نموده‌اند، صمیمانه سپاسگزارم. پانزده تیرماه برای جهش ایران، به اتفاق، یک جهان فرصت می‌توان گرفت!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->